کاهش هزینه برق مصرفی

هر خانه ، فرد و خانواده ای ، دارای مشخصات انرژی منحصر به فرد خود است. فرض کنید در یک آپارتمان معمولی زندگی می کنید ؛ در این آپارتمان به احتمال زیاد یخچال ، فر و سیستم تهویه مطبوع دارید. اگر خوش شانس باشید ، احتمالا تلویزیون ، مایکروویو و ماشین ظرفشویی نیز دارید. اگر در یک خانه بزرگ تر زندگی می‌ کنید ، عوامل بسیار بیشتری در قبض برق شما نقش دارند. اما سوال اینجاست ؛ چگونه هزینه برق مصرفی را کاهش دهیم ؟ خوشبختانه ، چندین روش وجود دارد که مردم می توانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند ؛ صرف نظر از اینکه در کجا زندگی می کنند. زمانی که اتاقی اشغال نمی شود ، چراغ هایش خاموش است و گرمایش و سرمایش آن نیز کار نمی کند. اما چند راه استراتژیک دیگر برای کاهش پول قابل توجهی از قبض انرژی در هر ماه وجود دارد.

بهترین راه حل کاهش برق مصرفی در آشپزخانه چیست ؟

بهترین راه حل کاهش برق مصرفی در آشپزخانه چیست ؟ افزایش چند درجه ای دمای یخچال ، می تواند هزینه بسیاری در سال صرفه جویی کند. بخش مواد غذایی تازه یخچال شما فقط باید در دمای 36-38 درجه فارنهایت باشد و بسیاری از اوقات یخچال ها در دو تا پنج درجه کمتر از حد لازم برنامه ریزی می شوند. در مورد محفظه فریزر خود ، فقط باید آن را بین صفر تا منفی پنج درجه فارنهایت تنظیم کنید. قبل از رفتن به خارج از خانه ، قهوه ساز خود را خاموش و از برق جدا کنید. این بدان معنی است که حتی زمانی که به برق متصل است ، به یک بار فانتوم تبدیل می شود که در آن از انرژی استفاده می کند ؛ حتی زمانی که از آن استفاده نمی شود. به سادگی تمام لوازم آشپزخانه خود را به یک پریز برق وصل کنید تا همه آنها را به یکباره خاموش کنید.

کاهش هزینه برق مصرفی

آشنایی با انواع تلرانس

نقش لامپ کم مصرف در کاهش هزینه
وقتی به روشنایی کم مصرف روی می آورید ، می توانید خانه خود را با همان مقدار نور با هزینه کمتر روشن کنید. روشنایی ، حدود ۱۵ درصد از مصرف متوسط ​​برق یک خانه را به خود اختصاص می دهد و یک خانوار متوسط ​​با استفاده از نور ال ای دی ، هزینه برق بسیاری را در سال صرفه جویی می کند. اگر هنوز از لامپ‌ های رشته‌ ای استفاده می‌ کنید ، تغییر به نور کم مصرف یکی از سریع‌ ترین راه‌ها برای کاهش قبض انرژی است. برای محصولات با کیفیت با بیشترین صرفه جویی در انرژی ، لامپ هایی را انتخاب کنید که کمترین مصرف انرژی را دارند. علاوه بر روشنایی کارآمد ، برای صرفه جویی در مصرف برق ، از کنترل هایی مانند تایمر و دیمر استفاده کنید. تایمر ها به‌ طور خودکار ، چراغ‌ ها را در صورت عدم استفاده با خاموش کردن چراغ‌ ها در زمان عدم استفاده خاموش می‌ کنند و می‌ توان از دیمر ها برای کاهش سطح نور استفاده کرد. امروزه نقش لامپ کم مصرف در کاهش هزینه اثبات شده و یکی از بهترین محصولات می باشد.

خرید حسگر های حرکتی

حسگر های حرکتی که اغلب با نورپردازی در فضای باز استفاده می شوند ، می توانند ایمنی ، امنیت و بهره وری انرژی را بهبود بخشند. آن‌ها خاموش می‌ مانند تا زمانی که حرکتی را تشخیص دهند ؛ مثلاً شخصی که از یک پیاده‌ رو به سمت در ورودی می‌ آید ، روشن می‌ شود و منطقه را برای فرد یا افراد روشن می‌ کند. برای محصولات باکیفیت با بیشترین صرفه جویی ، به دنبال وسایلی بگردید که دارای صلاحیت بوده و برای استفاده در فضای باز طراحی شده باشد و همچنین دارای ویژگی هایی مانند خاموش شدن خودکار نور روز و سنسورهای حرکت هستند. مطمئن شوید که محصولاتی را انتخاب کنید که با لامپ های کم مصرفی که می خواهید استفاده کنید سازگار باشند. اگر روشنایی در فضای باز دارید که برای مدت طولانی روشن است ، استفاده از LED یا CFL در این وسایل ، می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی زیادی کند. ال ای دی ها و CFL ها به عنوان لامپ های پر قدرت در دسترس هستند و برای مقاومت در برابر باران و برف آزمایش شده اند تا بتوان از آنها در وسایل در معرض نور استفاده کرد. با خرید حسگر های حرکتی ، می تواند کمک شایانی به کاهش هزینه های خود کنید.

حسگر های حرکتی تا چه در کاهش هزینه برق نقش دارد ؟
حسگر های حرکتی تا چه در کاهش هزینه برق نقش دارد ؟ طبق آمارهای داده شده ، حسگرهای حرکتی می توانند مصرف انرژی شما برای روشنایی مناطق خاص را تا ۷۰ درصد کاهش دهند. در حالی که حسگرهای حرکتی در حالت آماده به کار هستند (معمولا خاموش هستند) ، حدود 1 وات برق در ساعت و در حین استفاده 5 وات انرژی مصرف می کنند. پس انداز شما به نوع لامپ هایی که استفاده می کنید (مانند وات و اینکه آیا آنها در مصرف انرژی کارآمد هستند یا نه) و میزان ترافیک منطقه بستگی دارد. همچنین می‌ توانید برای کمک به کودکانی که فراموش می کنند چراغ‌ ها را خاموش کنند یا در مناطق دیگری که می‌ خواهید ایمنی و بهره‌ وری انرژی بیشتری داشته باشید ، آشکارساز های حسگر حرکت داخلی را خریداری کنید. با در نظر گرفتن هزینه خرید چراغ‌ های حسگر حرکتی ؛ هزینه‌ های نصب ، تعویض لامپ و مصرف انرژی ، می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا این گزینه برای هر مکان بیرونی یا داخلی که استفاده می‌ کنید ایده خوبی است یا خیر.

خانه هوشمند و نقش آن در کاهش مصرف برق
دستگاه های خانه هوشمند ، مانند ترموستات ها و لوازم خانگی بسیار کارآمد هستند زیرا می توانند به طور خودکار با نیاز های انرژی در حال تغییر سازگار شوند. بعلاوه ، آنها می توانند ناکارآمدی ها را شناسایی کنند تا ضایعات برق ، آب و گاز به حداقل برسد. وقتی دستگاه های هوشمند خانه شما راه اندازی شوند ، مصرف انرژی شما می تواند به طور تصاعدی کاهش یابد. با اطلاع از خانه هوشمند و نقش آن در کاهش مصرف برق ، می توانید انتخاب مناسبی را برای کاهش هزینه های برقی خود انجام دهید.

قیمت ترانس دست دوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

فهرست مطالب

بستن (Esc)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید.
Scroll To Top