ترانس که نام علمی آن ترانسفورماتور میباشد، به صورت دست دوم نیز در بازار و فروشگاه‌ها موجود است. خرید ترانس دست دوم و یا فروش ترانس دست دوم یکی از خدمات فروشگاه الکتیران مارکت میباشد. این محصولات یکی از لوازم الکتریکی ای هستند که به صورت روزمره با آن ها در حال کار هستیم. یکی از نکات مهمی که در استفاده از ترانس های دست دوم باید به آن توجه کنیم، اطلاع از سالم و بدون عیب بودن آن است. اگر از وضعیت ایمنی قطعه ای که در حال استفاده از آن هستید اطمینان ندارید باید بدانید که ممکن است خسارات جانی و مالی جبران ناپذیری به خود و اطرافیانتان وارد کنید. در ادامه به مواردی چون قیمت ترانس دست دوم، ترانس چیست، انواع ترانس و … اشاره خواهیم کرد.

ترانس دست دوم

خرید ترانس دست دوم

ترانس ها انواع و اقسام متفاوتی دارند که هر کدام از آن ها در محل خاصی مورد استفاده قرار میگیرند. الکتیران مارکت این افتخار را دارد تا انواع ترانس دست دوم را با کمترین قیمت در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهد. تضمین قیمت، تضمین سلامت و بدون عیب بودن از خدماتی هستند که فروشگاه ما در اختیار شما قرار میدهد تا همواره رضایت شما را کسب کرده باشد. با وجود قیمت بالای لوازم الکتریکیی، یکی از راه های کاهش هزینه و صرفه جویی در هزینه ها، استفاده از ترانس دست دوم میباشد.

کاربرد اصلی ترانس دست دوم افزایش و کاهش ولتاژ و جریان یا به عبارت علمی تر انتقال توان میباشد. شما بطور تئوری اگر یک سر سیم پیچ 100 وات توان داشته باشید اگر تلفات را حساب نکنیم در سیم پیچ دوم هم 100 وات توان خواهیم داشت . پس ترانس از خودش توان تولید نمیکند بلکه کاربرد آن انتقال انتقال و تبدیل آن میباشد. سیم پیچ ترانسفورماتورها از جنس مس و یا آلومینیوم انتخاب می شود و در هر دو مورد سطح مقطع سیم ها به صورت گرد، چهار گوش و یا به شکل ورق است. سیم پیچ های ترانسفورماتورهای کوچک را معمولاً بر روی قرقره می پیچند.

خرید ترانست دست دو

ترانس چیست

اگر دو سیم پیچ را در کنار یکدیگر قرار داده و از یکی از آنها جریان متغیری عبور دهیم ، در سیم پیچ دوم ولتاژی القا می شود. در واقع با عبور جریان متغیر از سیم پیچ اولیه یعنی سیم پیچی که ورودی به آن اعمال می شود، در اطراف آن یک میدان مغناطیسی متغیر ایجاد می شود. این میدان متغیر، سیم پیچ دوم را قطع می کند و سبب القای ولتاژ در آن می شود. این پدیده اساس کار ترانسفورماتور است. ترانس های دست دوم نیز سیستمی جدا از سیستم شرح داده شده ندارند و صرفا تفاوت در این است که قبلا مورد استفاده قرار گرفته اند. دقت داشته باشید که در یک ترانسفورماتور بین سیم پیچ های اولیه و ثانویه هیچ گونه تماس الکتریکی وجود ندارد و انرژی ورودی تماماً از طریق میدان مغناطیسی به ثانویه منتقل می شود.

برای خرید ترانس دست دوم میتوانید به صفحه ترانس واقع در منو اصلی مراجعه نمایید و یا با تیم پشتیبانی و فروش ما در تماس باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز میتوانید به مقالات سایت مراجعه نمایید.

قیمت ترانس دست دوم و کارکرده

اگر بخواهیم به صورت دقیق تر در ارتباط با ترانس دست دوم صحبت کنیم میتوان گفت که ترانس دست دوم یا ترانس کارکرده به آن دسته از تجهیزات و لوازم الکترونیکی گفته میشود که پس از مصرف و بهره برداری به دلایل متعددی تعویض و جابجا میشود. دلایلی که در امر دست دوم و کارکرده شدن یک ترانس تاثیر گذار هستند شامل مواردی چون جابجایی ترانس دست دوم با یک ترانس قوی‌تر و یا پایان انواع پروژه هایی که با این گونه لوازم در ارتباط هستند مانند پروژه های عمرانی میشود. سایت الکتیران مارکت این قدرت انتخاب را به شما داده است تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین ترانس‌های کارکرده را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید. طبیعتا قیمت ترانس دست دوم باید از دیگر ترانس ها پایین تر باشد اما فروشندگانی هستند که به این موضوع پایبند نبوده و با قیمت های زیادی این محصولات را به فروش میرسانند.

قیمت ترانس کارکرده

با خرید ترانس دست دوم از سایت الکتیران مارکت میتوانید از مزیت گارانتی پس از فروش نیز برخوردار شوید. مجموعه ما تمام تلاش خود را کرده است تا شما مخاطبان گرامی با خیالی آسوده بهترین انتخاب را انجام دهید. برای استعلام قیمت ترانس دست دوم میتوانید با شماره تماس هایی که در سایت ارائه شده است تماس گرفته و از قیمت انواع آن مطلع  شوید تا با اطلاعات کامل و جامع خرید خود را نهایی کنید. همچنین اگر نیاز به دیگر محصولات الکتریکی یا الکترونیکی و یا حتی انواع عایق عای برق دارید، میتوانید به دیگر صفحات سایت مثل صفحه لوازم ایمنی کاتو مراجعه نمایید.

 

محصولات پیشنهادی:

سینی کابل

پچ کورد شبکه